Jak pozyskać więcej wczasowiczów?
Każdy z Państwa prowadzący biznes wynajmu podejmuje przeróżne działania, których celem jest przyciągnięcie wczasowiczów właśnie do swojego obiektu a nie do konkurencji. Przez ostatnich kilka lat olbrzymią popularność zdobyły elektroniczne środki promocji. Dzięki obecności w różnych portalach można, z każdego z nich, pozyskać wczasowiczów dla siebie. Bardzo rozsądnym wydaje się być właśnie dywersyfikacja reklam do przeróżnych portali, dzięki takiemu działaniu mogą Państwo łatwiej sprzedawać rezerwacje szeroko korzystając z użytkowników danej strony. Każda z nich przyciąga jakąś część grupy docelowej, do której skierowana jest oferta noclegów nad morzem.
Nie od dziś wiadomo, że wyraźniejsze zaznaczenie swojej obecności w sieci przynosi wymierne skutki wzrostu pozycjonowania co wprost przekłada się na sukces sprzedażowy. Taki krok jest także uzasadniony ekonomicznie, przecież w znakomitej większości przypadków cena reklamy w portalu turystycznym zwraca się z dużą nawiązką już po dokonaniu choćby jednej rezerwacji. Cena taka jest, w pewnym sensie, bardzo niska jeśli dodatkowo zestawimy ją z ogromną korzyścią wzrostu jakości i zasięgu naszej oferty w Internecie. Wszystkie te działania wpisują się w nowoczesny marketing, ale czy oby na pewno w tym cyfrowym pędzie nieco się nie zagubiliśmy?
Podczas targów turystycznych, których jest całkiem sporo (m.in. Warszawa, Wrocław, Katowice, Chorzów...), bardzo często potencjalni wczasowicze gorączkowo poszukują drukowanych ofert noclegowych. Okazuje się bowiem, że cyfrowy świat nieco zapomniał o całkiem sporej grupie osób, dla których z jednej strony dużym problemem jest poruszanie się w gąszczu Internetu a z drugiej strony uwielbiają papier i wartość jaką ze sobą niesie. Podczas wielu rozmów, jakie przeprowadzamy, słyszymy że mnogość ofert i bodźców, jakie oferuje komputer jest barierą dla wielu osób. Ci wczasowicze z dużym zadowoleniem przyjmują wszelkie materiały drukowane. Wśród tych, także potencjalnych Państwa Klientów, jest grupa osób która chce dostać gotowca. Podane na tacy, ładne, kolorowe wydawnictwo, które pozwoli im wybrać miejsce noclegowe i ewentualnie zgłębić wiedzę na podanej stronie internetowej obiektu.
Okazuje się, że cyfrowa rewolucja jakiej doświadczamy, rzeczywiście zmieniła świat. Jeszcze 7-8 lat temu wyróżniającym się były oferty noclegowe, które miały swoje miejsce w Internecie. Długie wyczerpujące opisy, szczegółowe cenniki, mnogość zdjęć - to było coś ponadstandardowego i coś co przyciągało wczasowiczów. Dziś każdy obiekt ma swoje miejsce w portalach, z których czerpie Klientów. Rozrastająca się w błyskawicznym tempie baza noclegowa już znacznie wyprzedza rosnące zainteresowanie wyjazdami nad morze.
Potencjał wczasowiczów nie powiększa się tak szybko, a ilość rozpoczętych inwestycji w pasie nadmorskim wskazuje na to że z roku na rok coraz trudniej będzie pozyskać komplet wczasowiczów. Tu musimy mieć na uwadze konieczność podjęcia odważnych i ważnych decyzji marketingowych. Absolutnym minimum jest obecność w wielu portalach (np. NadMorze.pl, NaWakacje.pl) i to jak najszybciej, aby reklama mogła zapracować na siebie i przynieść efekty wzrostu pozycjonowania naszej oferty w sieci. Co jednak zrobić aby być o krok dalej niż Państwa, coraz liczniejsza, konkurencja?
Trzeba zadziałać niestandardowo, inaczej niż wszyscy. A to inaczej, oznacza choćby powrót do korzeni. Do korzeni, które kiedyś były globalnym standardem, porzuconym czy wypartym przez nowoczesny cyfrowy świat. Należy pojawiać się na targach turystycznych i zaspokoić potrzeby odwiedzających je osób w poszukiwaniu drukowanych ofert noclegowych. Drogo, powie każdy z Państwa. Prawda, uczestnictwo w targach nie jest tanie, nie jest też tanie przygotowanie indywidualnych ulotek - dlatego firma PolskiePortale.pl operator dużego portalu z ofertami nadmorskich noclegów NadMorze.pl pojawia się na targach za Państwa. Tak promujemy naszych Klientów od wielu lat. Trafiamy do najbardziej zainteresowanych osób wydając drukowany katalog z ofertami noclegowymi.
Aktualnie przygotowujemy wydanie katalogu na rok 2018, które będzie miało nakład 10.000 sztuk i będzie dystrybuowane w czasie największych targów turystycznych w Polsce. Katalog o formacie A5 jest kolorowym wydawnictwem, w którym każda z ofert znajduje się na całej stronie. Skład tegorocznego wydania zamykamy już 31 sierpnia, a pierwsze targi odbędą się w październiku w Warszawie.
Przyciągnij wczasowiczów do swojego obiektu!
Tylko do 31 sierpnia oferta specjalna:
1. pakiet MAXI w portalu NadMorze.pl z 50% rabatem w cenie 200 zł brutto za rok
Tylko teraz zamiast
Oszczędzasz 356 zł.
Otrzymujesz 2 usługi zamiast 1.
Wzmacniasz pozycjonowanie w Internecie poprzez obecność na dużym portalu
(prawie 1.000.000 unikalnych użytkowników w sezonie).
Uzyskujesz całostronicowy wpis w katalogu drukowanym na sezon 2018.
(nakład 10.000 sztuk rozdawany potencjalnym wczasowiczom)
Promocja katalog+pakiet MAXI trwa tylko do 31 sierpnia
liczba miejsc w katalogu jest ograniczona - zostało tylko kilka wolnych stron!
Zadzwoń lub napisz i zamów już teraz
91 462 52 03
biuro@polskieportale.pl
ZAMÓW TERAZ Specjalny bonus dla pierwszych 5 osób!
Dodatkowa promocja oferty w portalu NadMorze.pl w dziale WOLNE MIEJSCA przez 20 dni.
Nie czekaj, zyskaj dodatkowe 100 zł zupełnie GRATIS.
Dla tych z Państwa, którzy cenią sobie indywidualne formy reklamy, oferujemy także możliwość wykupienia całostronicowych reklam graficznych - Oferta reklamy w pliku PDF
Przykładowe strony katalogu - Wzór katalogu drukowanego w pliku PDF
Przykładowy pakiet MAXI - Pakiet MAXI w Internecie
Możliwy jest także kolportaż Państwa materiałów promocyjnych (ulotki, wizytówki) na naszym stoisku podczas targów turystycznych. Cena takiej usługi to 250 zł brutto. Zapraszamy do kontaktu 91 462 52 03.